środa, 16 marca 2011

Uprasowana zastawa


Jakoś znowu modowo w kolejnym poście. Zastawa dla fashionistek tym razem...
Nie mogłam się oprzeć żeby nie dodać tych kilku zdjęć. Niedługo czeka mnie przeprowadzka i pewnie będę miała pretekst, żeby kupić kilka nowych naczyń. Te od Marianny Van Ooij nadawałyby się idealnie:)
Nie powiem żeby to, co mam włożyć następnego dnia, zajmowało mnie bardziej niż to, co mam zjeść, ale ilość czasu, którą poświęcam myślom o modzie i o kuchni pewnie jest podobna.



Niezwykle dekoracyjna ceramiczna zastawa "Dressed for dinner", holenderskiej projektantki, ozdobiona jest odciskami zaprasowanej koszuli, kawałka rękawa czy kołnierzyka. W białym tworzywie zatopione są guziki i agrafki, a mała miseczka rozpina się jak zamek u kurtki. Proste a jakie odkrywcze! Naczynia są tak minimalistyczne, że chyba byłoby szkoda zaburzyć tę prostotę jakimkolwiek jedzeniem.

Źródło: Domoteka, Trendland

I jeszcze news z ostatniej chwili: wkrótce (dokładnie 5 maja) na rynku pojawi się książka "Gotuj z Julią Child", pozycja, która dawno powinna była trafić do polskich księgarni.



Z notki Wydawnictwa Literackiego:
"Co wyciąć kurczakowi, żeby płasko leżał na brytfannie? Jak piec, żeby skórka była chrupiąca? W jaki sposób zmieniać smaki potraw, używając różnych dodatków? Dowiesz się z kulinarnego niezbędnika 'Gotuj z Julią Child'. Słynna szefowa kuchni, która przed laty rozbudziła w Amerykach miłość do gotowania, w tej niewielkiej książeczce pisze o wszystkim, co początkujący kucharz wiedzieć powinien. Uczy dzielić, członkować i nacinać mięsa, wylicza garnki i naczynia maści wszelakiej, które powinny znaleźć się w każdej kuchni, przekonuje do używania miksera i daje dziesiątki innych pożytecznych rad.

4 komentarze:

  1. swietnie wygladaja te naczynia, naprawde super pomysl:)
    o... jak fajnie, ze w koncu i u nas bedzie ta ksiazka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te designerskie naczynia i jaki ciekawy prezent mogą stanowić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Najbardziej podoba mi się koszulowy talerz i rozpinana na zamek miseczka (choć mało praktyczna do potraw płynnych) :D

    OdpowiedzUsuń